Vítejte na našich stránkách Casopisyprovas.cz. Naší společnou vášní jsou tedy časopisy, které přinášíme po mnoho desítek let v šíři opravdu pro jakéhokoli člena vaší rodiny… A proto jsme se rozhodli, že vám touto cestou budeme nabízet i starší čísla k prodeji či umožníme platbu předplatného kartou... Délka odeslání objednávek tiskových produktů se může pohybovat v rozmezí až do deseti dnů.
Pro větší přehlednost jsou na těchto stránkách všechny produkty řazeny do kategorií podle jednotlivých časopisů.
S přáním příjemného výběru
Tým redakcí časopisů Pražské vydavatelské společnosti
- Úvod
- Nejčastější dotazy
Nejčastější dotazy
Je poštovné zahrnuto v ceně předplatného?
Ano, u předplatného je již poštovné zahrnuto v ceně. Poštovné a balné se hradí v případě objednávky staršího titulu, nebo klasických pohádek na CD.
Kdo a jakým způsobem mi bude časopis doručovat?
Naše časopisy jsou doručovány prostřednictvím České pošty, s. p. Časopis tak nejčastěji obdržíte do schránky společně s běžnou korespondenční poštou od vašeho poštovního doručovatele. Časopisy bývají nejčastěji zabaleny v tmavé fólii, některé tituly v průhledné. Obal časopis chrání proti poškození vlivem počasí nebo přepravy a zároveň plní funkci diskrétního doručení. Časopisy tak mohou být distribuovány a doručovány v odlišných dnech dle rychlosti nastavení České pošty v jednotlivých pobočkách.
Kdy začne být časopis doručován?
Předplatné časopisů je zahájeno nejdříve od čísla příštího, přespříštího nebo od vámi zvoleného budoucího čísla. Zde záleží, v jakém termínu se stihne vaše předplatné objednat, kompletně vyřídit a aktivovat. Aktuální číslo, které je již na trhu, či čísla předešlá si u nás můžete objednat na www.casopisyprovas.cz.
Jaký je rozdíl mezi tištěným a elektronickým předplatným?
Tištěné předplatné je doručováno fyzickou (papírovou) formou do poštovní schránky. Při výběru předplatného se ujistěte, že objednáváte tištěnou formu předplatného (označeno textovým popisem „tištěné předplatné“, modrou barvou a ikonou otevřeného časopisu).
Elektronické předplatné znamená, že objednaný časopis můžete číst pouze v digitální podobě, např. ve svém počítači, tabletu nebo mobilním telefonu. Podporovány jsou operační systémy Android, iOS, Windows a Windows Phone. Elektronické časopisy nebo noviny můžete číst na webu on-line nebo si stáhnout aplikaci a číst si tituly v ní, a to on-line i off-line. Aplikaci si můžete stáhnout zde. Časopis v takovém případě tedy není zasílán v tištěné (papírové) podobě poštou, ale najdete jej ve své elektronické (virtuální) knihovničce. Elektronické časopisy neposkytujeme ve formátu pdf.
Mohu si předplatit jakýkoli časopis z nabídky také na Slovensko nebo do zahraniční?
Ano, můžete. Předplatné na Slovensku je zajišťováno v obdobném režimu jako v ČR a objednat si je můžete na www.magnetpress.sk. Při doručování mimo Českou republiku je ale nutné počítat s tím, že předplatné je cenově navýšeno a neplatí pro ně dárkové akce. Pokud si přejete doručovat předplatné časopisu, u kterého není možné v roletce zvolit zemi doručení nebo v ní není uvedena vaše destinace, kontaktujte nás s názvem titulu a destinace a pokusíme se vám předplatné do zahraniční zprostředkovat.
Mám zájem o starší výtisky, kde je mohu sehnat?
Starší samostatná čísla, která máme k dispozici, najdete na www.casopisyprovas.cz.
Chci darovat předplatné, jak to mohu udělat?
Předplatné jakéhokoli konkrétního časopisu z nabídky na Magaziny.cz můžete objednat sobě, ale také jej někomu darovat! Tzn. můžete si v objednávce nastavit adresu doručování osobě, kterou chcete předplatným obdarovat.
1. Nejprve si, prosím, vložte předplatné požadovaného časopisu/ů do košíku
2. Přejděte k objednávce (ikonka košíku nebo „dokončit objednávku“ v horní pravé části)
3 . Zvolte adresu, kam bude časopis doručován (obdarované osoby)
4. Přejděte k dalšímu kroku, kde vyplníte adresu plátce (vaši) a typ platby
5. Poté již stačí dokončit objednávku
Následně si lze vytvořit a stáhnout k vytištění originální dárkový certifikát s věnováním nebo si ho můžete kdykoli znovu vytvořit zde.
Reklamace předplatného (nedoručený výtisk, poškozený časopis nebo příloha)
Pokud vám nebylo doručeno aktuální číslo nebo bylo doručeno v poškozeném stavu, kontaktujte nás na čísle 222 325 100, nebo se obraťte přímo na zákaznickou linku pro předplatitele 800 300 302. Bude vám zadána reklamace a výtisk doposlán. Reklamaci je potřeba směrovat co nejdříve, doporučujeme nejpozději do jednoho měsíce od data vydání příslušného výtisku. Při předávání reklamace je nutné uvést údaje o vašem předplatném (např. číslo objednávky, adresu příjemce nebo plátce, e-mail plátce apod.), aby bylo možné vaši objednávku dohledat. Bez uvedení údaje k dohledání konkrétní objednávky není možné žádost vyřídit.
Chci změnit doručovací adresu pro zasílání časopisu
Adresu odběratele předplatného časopisu je možné kdykoli během odběru změnit. V takovém případě stačí směrovat žádost o změnu doručovací adresy na číslo 222 325 100 nebo zákaznickou linku 800 300 302. Při předávání žádosti je nutné uvést údaje o vašem předplatném, současnou a novou adresu příjemce, aby bylo možné objednávku dohledat a změnu adresy zajistit. Bez uvedení údajů k dohledání konkrétní objednávky není možné žádost vyřídit.
Chci pokračovat v odběru předplatného na další období, co pro to musím udělat?
Pokud jste již aktivním předplatitelem a přejete si pokračovat v odebírání časopisu i v dalším období, není třeba provádět novou objednávku. Před koncem předplatného, nejčastěji u posledního nebo předposledního čísla, je zasílán doklad na adresu plátce (složenka, e-mail nebo obojí), pomocí něhož můžete své předplatné uhradit na další období a plynule pokračovat v odběru. Složenka na prodloužení může být také vložena přímo do či u časopisu.
Po obdržení všech zaplacených čísel se zruší předplatné automaticky, nebo musím zažádat o jeho zrušení?
Pokud obdržíte před koncem vašeho předplatného výzvu pro úhradu předplatného na další období, o které nemáte zájem, a není-li vámi uhrazeno další období, předplatné dále doručováno nebude. Výjimku tvoří platba přes SIPO, zde je nutné předplatné pro další období odhlásit nejpozději 2 měsíce předem.
Chci zrušit předplatné
Pokud máte předplatné objednané, ale ještě jej nemáte uhrazené a není vám doručováno, vaši objednávku vám na základě vaší žádosti zrušíme.