Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy


Je poštovné zahrnuto v ceně předplatného?

Ano, u předplatného je již poštovné zahrnuto v ceně. Poštovné a balné se hradí v případě objednávky staršího titulu, nebo klasických pohádek na CD.

Kdo a jakým způsobem mi bude časopis doručovat?

Naše časopisy jsou doručovány prostřednictvím České pošty, s. p. Časopis tak nejčastěji obdržíte do schránky společně s běžnou korespondenční poštou od vašeho poštovního doručovatele. Časopisy bývají nejčastěji zabaleny v tmavé fólii, některé tituly v průhledné. Obal časopis chrání proti poškození vlivem počasí nebo přepravy a zároveň plní funkci diskrétního doručení. Časopisy tak mohou být distribuovány a doručovány v odlišných dnech dle rychlosti nastavení České pošty v jednotlivých pobočkách. 

Kdy začne být časopis doručován?

Předplatné časopisů je zahájeno nejdříve od čísla příštího, přespříštího nebo od vámi zvoleného budoucího čísla. Zde záleží, v jakém termínu se stihne vaše předplatné objednat, kompletně vyřídit a aktivovat. Aktuální číslo, které je již na trhu, či čísla předešlá si u nás můžete objednat na www.casopisyprovas.cz

Jaký je rozdíl mezi tištěným a elektronickým předplatným?

Tištěné předplatné je doručováno fyzickou (papírovou) formou do poštovní schránky. Při výběru předplatného se ujistěte, že objednáváte tištěnou formu předplatného (označeno textovým popisem „tištěné předplatné“, modrou barvou a ikonou otevřeného časopisu).
Elektronické předplatné znamená, že objednaný časopis můžete číst pouze v digitální podobě, např. ve svém počítači, tabletu nebo mobilním telefonu. Podporovány jsou operační systémy Android, iOS, Windows a Windows Phone. Elektronické časopisy nebo noviny můžete číst na webu on-line nebo si stáhnout aplikaci a číst si tituly v ní, a to on-line i off-line. Aplikaci si můžete stáhnout zde. Časopis v takovém případě tedy není zasílán v tištěné (papírové) podobě poštou, ale najdete jej ve své elektronické (virtuální) knihovničce.  Elektronické časopisy neposkytujeme ve formátu pdf. 

Mohu si předplatit jakýkoli časopis z nabídky také na Slovensko nebo do zahraniční?

Ano, můžete. Předplatné na Slovensku je zajišťováno v obdobném režimu jako v ČR a objednat si je můžete na www.magnetpress.sk. Při doručování mimo Českou republiku je ale nutné počítat s tím, že předplatné je cenově navýšeno a neplatí pro ně dárkové akce. Pokud si přejete doručovat předplatné časopisu, u kterého není možné v roletce zvolit zemi doručení nebo v ní není uvedena vaše destinace, kontaktujte nás s názvem titulu a destinace a pokusíme se vám předplatné do zahraniční zprostředkovat. 

Mám zájem o starší výtisky, kde je mohu sehnat?

Starší samostatná čísla, která máme k dispozici, najdete na www.casopisyprovas.cz.

Chci darovat předplatné, jak to mohu udělat?

Předplatné jakéhokoli konkrétního časopisu z nabídky na Magaziny.cz můžete objednat sobě, ale také jej někomu darovat! Tzn. můžete si v objednávce nastavit adresu doručování osobě, kterou chcete předplatným obdarovat. 

1. Nejprve si, prosím, vložte předplatné požadovaného časopisu/ů do košíku
2. Přejděte k objednávce (ikonka košíku nebo „dokončit objednávku“ v horní pravé části)
3 . Zvolte adresu, kam bude časopis doručován (obdarované osoby)
4. Přejděte k dalšímu kroku, kde vyplníte adresu plátce (vaši) a typ platby
5. Poté již stačí dokončit objednávku

Následně si lze vytvořit a stáhnout k vytištění originální dárkový certifikát s věnováním nebo si ho můžete kdykoli znovu vytvořit zde.

Reklamace předplatného (nedoručený výtisk, poškozený časopis nebo příloha)

Pokud vám nebylo doručeno aktuální číslo nebo bylo doručeno v poškozeném stavu, kontaktujte nás na čísle 222 325 100, nebo se obraťte přímo na zákaznickou linku pro předplatitele 800 300 302. Bude vám zadána reklamace a výtisk doposlán. Reklamaci je potřeba směrovat co nejdříve, doporučujeme nejpozději do jednoho měsíce od data vydání příslušného výtisku. Při předávání reklamace je nutné uvést údaje o vašem předplatném (např. číslo objednávky, adresu příjemce nebo plátce, e-mail plátce apod.), aby bylo možné vaši objednávku dohledat. Bez uvedení údaje k dohledání konkrétní objednávky není možné žádost vyřídit. 

Chci změnit doručovací adresu pro zasílání časopisu

Adresu odběratele předplatného časopisu je možné kdykoli během odběru změnit. V takovém případě stačí směrovat žádost o změnu doručovací adresy na číslo 222 325 100 nebo zákaznickou linku 800 300 302. Při předávání žádosti je nutné uvést údaje o vašem předplatném, současnou a novou adresu příjemce, aby bylo možné objednávku dohledat a změnu adresy zajistit. Bez uvedení údajů k dohledání konkrétní objednávky není možné žádost vyřídit.

Chci pokračovat v odběru předplatného na další období, co pro to musím udělat?

Pokud jste již aktivním předplatitelem a přejete si pokračovat v odebírání časopisu i v dalším období, není třeba provádět novou objednávku. Před koncem předplatného, nejčastěji u posledního nebo předposledního čísla, je zasílán doklad na adresu plátce (složenka, e-mail nebo obojí), pomocí něhož můžete své předplatné uhradit na další období a plynule pokračovat v odběru. Složenka na prodloužení může být také vložena přímo do či u časopisu.

Po obdržení všech zaplacených čísel se zruší předplatné automaticky, nebo musím zažádat o jeho zrušení?

Pokud obdržíte před koncem vašeho předplatného výzvu pro úhradu předplatného na další období, o které nemáte zájem, a není-li vámi uhrazeno další období, předplatné dále doručováno nebude. Výjimku tvoří platba přes SIPO, zde je nutné předplatné pro další období odhlásit nejpozději 2 měsíce předem.

Chci zrušit předplatné

Pokud máte předplatné objednané, ale ještě jej nemáte uhrazené a není vám doručováno, vaši objednávku vám na základě vaší žádosti zrušíme. 




Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz